Bullar med extra allt.

Hej!
Här händer det andra bullar kan jag lova hihi. Baka det är något
jag sällan gör nu för tiden ... men jäst det köper jag varje gång jag
handlar för jag kan helt plötsligt få ett ryck! Oj, så många jästpaket
jag slängt i mina dar, men det har jag ändrat på nu vill jag lova. Här
har bakats bröd och igår kväll mamsens bullar med extra allt. Gäller
att passa på när man ändå är i farten hihi.






Jaha, fika dax var det lovat ... och nu skall här fotograferas,
så trötta dom blir på mig ibland hihi.
Ops, en bulle försvann ....


Ljummet kaffe är inget gott det heller ....





Bullarna var helt klart godkända med extra allt och jag hade
kokat lite extra kaffe hihi.

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Åh skicka över en påse Arja! Bullar med extra allt skulle sitta som en smäck nu...ja jag köper också jäst, och kastar den men det får bli andra bullar nu! Hög tid att ta fram kaveln...
    Jättefina bilder också!
    Sommarkram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Klart det måste fotas. Vackra blev fotona också. Bullarna ser supergoda ut. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Bullarna ser underbara ut! Det godaste till en kopp kaffe är väl ändå en god bulle? Det är bakväder denna sommar istället för badväder....
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar