Trädgårdsarbete hela dagen låååång.

Hej!
Jag tillhör den kategorin att jag tycker mer att jobba i trädgården är som
balsam för själen  istället för att det är tungt & tråkigt.
Vilken kategori tillhör du?
Vaknade tidigt idag och sydde en slarvig vimpel, den sattes upp i spaljen
vid växthuset.
Har varit ute hela dagen och grävt, rensat och murvlat runt så nu är musklerna
rätt trötta kan jag lova hihi.
På ICA sålde dom sina mindre olivträd för 50 kr så passade på att köpa två
stycken.







Har en förkärlek till grodor i min trädgård,
och just den här är en som gärna sitter och funderar & tar det
allmänt lugnt,
så en kopp kaffe med Herr Groda i solen och lite funderingar hanns
det allt med hihi.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så mysigt du har det :-) Jag föredrar ett glas rose i solstolen å att kolla in nån annan som jobbar i Skogssäter garden .
    Tyvärr fördrar han det samma haha .Ha en härlig kväll . Kram B

    SvaraRadera
  2. Älskar att vara i trädgården. Det är så rogivande. Trevligt med fynd av olivträd. Så fina vimplar. Grodan är så söt. GA en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar