Planerad utflykt med finaste svägerskan till
metropolen Ulricehamn.

Hej!
Då var det äntligen dax för våran lilla roadtrip till härliga
Ulricehamn där det även var marknad dagen till ära hihi.
Där strosade vi runt på kullerstensgatorna och gick in i diverse
fina butiker.
Hittade även en second hand butik, Oh my God ..... där fyndade
jag rejält kan man säga, lovar att visa sedan.
Vi skrattade gott när vi gick därifrån, tack & lov för bärhjälpen
& svägerskan som la ut så länge, jag lever i en värld där kontanter
inte behövs utan att det är bara att dra kortet hihi.


Sist men inte minst denna ljuvligt ljusa härliga butik
med krit- och kalkfärg
och Mona som har butiken,
man kan inte annat än längta tillbaka .... 
så himla mysigt bemötande och jag köpte med mig färg,
matt svart hihi
men blev helt galet kär i en turkos dörr ....








Och dessa vackra körsbärsblommor som står i blom överallt
just nu .....
Jaha, det skall även jag ha en i min trädgård så småningom har jag
numera bestämt.
Tanken att bara ligga på gräset och titta upp & fota dessa skönheter :O)

Kram
Arja

Kommentarer