Då var påskhelgen över för denna gång.

Hej!
Påskäggen är tomma efter helgens mumsande och dom sista
äggen åts upp när jag satt ute i växthuset med en kopp kaffe.
Härligt väder har vi haft och idag har jag stoppat händerna i
jorden & rensat kryddlandet från ogräs och gamla örter. Ladyn
har varit med mig där ute och hållit mig sällskap. Hon fick med
mig ut en runda upp i skogen också ...

Spännande med alla dofter ....



Nu satte mamsen kameran i halsgropen hihi.
Hallå ropade jag lite svagt efter henne så hon inte skulle bli
rädd och trilla ner ...
Rädd, hon går med säkra steg längre upp och jag vill helst
inte titta!!!


För att sedan med säkra steg ta sig ner igen!!



Här uppe har jag den bästa utsikten om du frågar mig?
Frågar du mamsen får jag säkert utegångsförbud!!!


Hallå,
vart tog du vägen?


Ja,ja nu är hon lugn mamsen,
kanske inte skall fråga henne nästa gång ifall hon har lust att
följa med eller så gäller det att hålla sig i skinnet tills hon tagit
sina bilder. För själv kan jag tycka att dom här porträttbilderna
är rätt tråkiga!!!
Med vad gör man inte för husfridens skull hihi.

Ps. Yngsta sonen hängde över axeln när jag redigerade dessa bilder,
och han undrade ifall jag var galen som släppte upp Ladyn där!!!
Släppte upp, och släppte upp ....
ni kan tänka er hur det hade sett ut med mig kravlandes efter hihi.

Ny vecka & absolut nya utmaningar ....

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Underbart vackra bilder på Ladyn. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar