Bull Vanilla Fly servetter
kvällen DIY tips.

Hej!
En Söndag som varit riktigt slapp & skön och inte minst
pga av det tråkiga aprilvädret regn, hagel och blåst.
Känns skönt när man inte behöver sticka näsan utanför dörren
utan tänder massa ljus och bara är ....

Att förvara saker och ting i påsar är väldigt poppis just nu,
det gör jag också!
Fast jag har återbrukat en gammal påse och pimpat till den
med en servett från Vanilla Fly.





Dax att brygga sig en kopp the och se vad för film mannen
överraskar mig med ikväll, får jag gissa blir det en action rulle :O)

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Härliga, fiffiga Arja.....så läckert! Du anar inte vad många av dina idéer jag "snor" av dig.....
    Önskar dig allt gott och var rädd om dig.
    Kram och vink från mig.

    PS: Du vet väl om att du är väldigt duktig på att fotografera?????????

    SvaraRadera
  2. Kul påstips! Det är så bra med pysselinspiration. Man får så många idéer på bloggar både här och där!
    Trevlig vecka önskar jag dig!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Påsar gillar jag! Dessa måste jag kolla in...tack för tipset Arja!
    Ha en härlig vecka, snart helg igen :)
    Varm vårkram,
    Titti

    SvaraRadera
  4. Yes, simple but very bright decorations, I like!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar