Anemone nemorosa
även kallad Vitsippa hihi.


Hej!
Här är en lagom lugn lördag efter nattens hämtning av en nattsuddare.
Kan inte påstå att jag numera tillhör den kategorin utan är en mer morgon
människa, älskar helgmornarna när man tassar upp och tar sig den där första
koppen kaffe & vaknar sakta till liv ....


Förmiddagen har jag ägnat mig åt att skapa en drömfångare till brorsdottern
som fyllt år, kalasar gör vi imorgon :O)


Nu skall jag bege mig till blomsteraffären för att botanisera & njuta av alla
vackra blommor, kanske att det råkar följa med något hem ;O)

Önskar er en fin dag
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Den där Anemone är en favorit , vi har ett vitt hav i lilla skogen på tomten :-) Ha en go kväll . Kram B

    SvaraRadera
  2. Vitsippor är så vackert. Hoppas du hittade lite fina växter att ta med hem. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Tidiga mornar är dom skönaste. För mig är det tystnaden som är den bästa=))
    Vackra bilder!
    Kram Hannis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar