Tänk att en fönstertvätt kan få en att åka och
handla blommor.

Hej!
Blommor ja, kom jag inte hem med några alls ....
Hittade däremot en ursnygg lampa som det stod mitt
namn på och lampskärmen är också bara så bra för man
kan ta av tyget & tvätta/byta ut det om man av förmodan
skulle tröttna på svart hihi.

Och ljuslyktan med änglavingar,
något jag aldrig tröttnar på hihi.




Blommor,
plockade fram fake magnolian,
fast det måste jag ha en riktig så småningom.
Att se den slå ut bara det gör ju vissa dagar så mycket lättare hihi.



DIY
loppade korgen som målats lite slarvigt vitt
så som jag gillar det.



Ett som är säkert är att här skall planteras ett eget ljuvligt
magnolia träd till våren. 
Och det här mina vänner är inget fake träd utan på riktigt,
står på Borås lasaretts område och det finns även ett i vitt.



Njut Kvällen
kram
Arja

Kommentarer

  1. Magnolia ja...jag har ett litet ynkligt magnoliaträd i trädgården. Varje år blommar det i kritvitt och lyser upp kvällarna...
    Nu längtar man efter trädgården och alla blommorna!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar