När det inte blev som man tänkt sig och
räddningen blev Kevin Costner.

Hej!
Satte mig en stund igår kväll för lite pyssel & knåp.
Tanken var att klistra fast snäckor runt hela bollen,
men så tog klistret slut i limpistolen ....


Pyssel nummer två
knåpa ihop en drömfångare till en vän.
När jag till sist skall trä i en pärla så hittar jag ingen tunn tål
som går genom hålet .... 

Jaha, något frustrerande och efter långt letande så plockar
jag undan ...
Hänger upp drömfångaren i en "bok" så länge,
tills jag har handlat nål & klister.





Har inte drömt om Costner hihi men såg en film igår med honom.
3 Days to Kill.
Riktigt bra film att sluta en söndag på.

Ny vecka med nya utmaningar 
och önskar er alla en trevlig sådan.

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Även om limmet tog slut och drömfångaren inte blev klar, så fångade du dina pysselprojekt på otroligt
    vackra foton! Wow, säger jag bara…
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Så typiskt...när man är i farten så vill det liksom inte det sista=))
    Men jag ser redan nu att det kommer att bli toppenfint när du är klar!!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Så är det alltid...men dina projekt ser så fina ut och en bra film sitter ju aldrig fel! Låter som en skön söndag Arja!
    Varm kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar