Feather
stands for hope,
balance, and
good luck.


Hej!
Har en förkärlek till fjädrar. Mjukt & vackert!
Tanken var att åka iväg och fota fåglar idag efter jobbet,
men vädrets makter rår ingen för och varken kameran eller jag
för den delen heller.
Blötsnö & snålblåst ....
Så  det blev loppisbesök istället hihi.

Kvällen DIY tips blir pilar
modell liten,
istället för att klippa till en egen fjäder satte jag dit
äkta fjädrar!!




Satte fast pilarna på ett svart pappersark som pekar både åt
vänster & höger,
lite som jag när jag velar ibland hihi.
Som när jag stod där på loppisen och hittade ett överkast i blått,
som sagt efter mycket velande så hänger den numera på tork i min
tvättstuga!


Känner en längtan om vad som komma skall,
våren
solen/värmen
och dom små krypen ....

Strax blir det soffan och fredagens avsnitt av Skavlan 
och en kopp the.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så fina fjäderbilder. Här längtas också efter vår. Hoppas den kommer snart. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vad fina fjädrar. Svårt att fota i detta väder... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också fjädrar...du har verkligen ett öga för det där med pyssel Arja! Jättefint!
    Ja det är inte den lättaste årstiden att fota i, jag vet...man får passa på när ljuset finns.
    Ha en skön vecka, sköt om dig...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar