Nu har det äntligen stillat sig där ute ....

Hej!
Vilket rusk väder Egon drog med sig, hos oss blåste
det rejält & strömmen kom och gick ...
Strömmen ja, 
tänk vad beroende vi är av den nu för tiden, igår satt vi
och spelade monopol vilket var ett tag sen vi gjorde men
så roligt.
Var hos min kära mamma idag på söndagsfika. Hon hade
stickat ett par ur fina ragg sockar till mig & Emanuel som
vi myser runt i just nu.
Lämnade även nya garnnystan som hon skall sticka mössor av,
känner att det är nog dax att ta tag i det där med att lära sig att
sticka själv snart!!!

Så sådant som man vill ha lätt tillgängligt stoppade jag ner
i min 
DIY påse.



Såg helt underbara papperskassar inne hos
Love Warriors, men betala 575 kr för 4 st.
Nääää,  här kör vi DIY istället och återbruk hihi.

Ni som undrar över kudden,
den handlade jag i en butik i Svenljunga.
Googlar ni kuddfodral Spring Relaxing så hittar ni olika ställen
där man kan köpa det om intresse finns.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Låter som en mysig helg hos dig...trots stormen! Ja jisses vilken natt, inte fått många sovtimmar om man säger så...
    Nu tar vi nya tag och laddar för en rolig vecka!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Mäh!! Hur gjorde du påsarna?? Så läckert! Och kul med tryck som inte alla har=))

    Kramen Hannis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar