Nu är glada julen slut, slut ...

Hej!
Skall verkligen inte klaga på den här långa härliga
ledigheten, men ack vad fort det går när man har ledigt.
Har verkligen tagit vara på dagarna och gjort det bästa
utav dom ...

Men imorgon är det dax att börja jobba igen och komma
in i vardagen , vilket också behövs.

Så ikväll har här fixats matlåda,
blir en räksallad.
Känner att det skall bli gott med "lätt" mat igen!




Några citronmelissblad är gott att blanda i salladen
tycker jag.
En fröjd för ögat & framför allt för doftens skull köpte
jag en kruka citronmeliss & basilika på ICA.

Fördelen är att man mjukstartar upp mitt i veckan :)

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Visst går tiden snabbt när man är ledig. Börjar också jobba idag. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Åh vd jag gillar de vita "skärbrädorna" Var har Du fått tag i dem? Så vackert mot det gröna. Hoppas Du haft en bra första jobbdag. Själv var jag på kick-off med Ulla Wiklund. Hon som skrev barnvisan Clownen Beppo. Vi har tema Språktrappan i vår kommun. Ha en skön kväll, fina tjejen. Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar