Att inte fylla sina förråd så att det svämmar över.

Hej!
Fick ett tips av mannen om ett program som han tyckte att
jag skulle kika på ...
Han bad mig även om ursäkt för att det gnälls lite ibland hihi
när man fyller på i förråden & det är bra att ha saker ...
Finns tydligen någon som är värre,

Arga snickaren VIP
gjorde ett besök hos Pernilla Wahlgren.
Programmet går på 5:an,
har ni sett det? Kika, jäklars vilken oordning!!!

Bra att röja ibland i sina gömmor hihi.
Och just det där att saker byter plats är också bra,
återbruk & i stället för att slänga Sälj/skänk bort!!




DIY påse
I den förvaras det värmeljus.



Fyndade två kuddar på NETTO,
älskar motivet hihi.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Åh måste kolla in det programmet! Jag ÄLSKAR ordning och reda men hamnar alltid i detta kreativa kaos när jag håller på...dock är jag trött på att leta efter saker och vill ha var sak på sin plats, får se om jag lyckas!
    Fina bilder Arja!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Såg också det programmet. Himmel så mycket saker. Där lägger man i lä. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Å det hade jag velat se! :-D Jag älskar att se hur folk har det när de har ordning, men nästan ännu mer när de har det stökigare än mig. Då blir jag ännu lite mer peppad att röja och rensa för att inte riskera att få det likadant, ha ha ;-D.
    Boken du undrade över (namn och författare står finstilt längst ner i inlägget) heter In Detail och är författad av Hans Blomquist. En helt fantastisk bok som jag varmt rekommenderar.
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Ha ha, ja jag såg det avsnittet. Skönt att se att även kändisarna har sina "brister".
    Kram Helén

    SvaraRadera

Skicka en kommentar