Att avsluta dagen/kvällen med ett leende på läpparna ...

Hej!
Första dagen på jobbet avklarad och vilket underbart bemötande
jag fick,
när jag klev in på jobbet hör jag bara någon ropa mitt namn och
sedan kommer en hel barnaskara fram rusandes för att krama om
mig och tala om hur mycket dom har saknat mig!!
Och jag dom naturligtvis!!

♥ ♥ ♥

Blev mycket prat om tomten & julklappar ...
Var en liten gosse som undrade ifall jag hade varit snäll
och ifall tomten hade gjort ett besök hos mig hihi.

Avslutar denna kväll med en kopp the
och  att vara tacksam över små saker som händer
under en dag ...



Jaha, nu är det dax att försöka få i säng mina gossar
för imorn börjar dom skolan igen ....
Vårterminen,
svisch säger det så är det snart sommarlov hihi.

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Visst ska man njuta av vardagen. Livet bara susar förbi annars. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Va kul härligt med ärliga barn :) vi sitter fortfarande på Arlanda i väntan på besked när vi kan

    SvaraRadera
  3. ....lyfta . Att kommentera på paddan går sådär kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar