" Med lite fantasi kan man göra mycket för att det
ska kännas genuint och vackert "

Hej!
Idag var jag uppe med tuppen för att åka iväg och handla
mat, blommor och lite mera blommor & kläder hihi.
Så nu sitter jag här i röran ....  Ladyn som
kutar in i papperskassen och busar runt, jag tar mig en kopp
kaffe och macka och njuter av den vissna buketten röda tulpaner
som skall bytas ut ...




Tomten har bra smak han ;O)
Tänk att han visste så mycket som jag suktat efter just den här
lerkrukan på Bettys.
Tänk att man kan bli så vansinnigt förälskad i saker, jupp jag blir det
iaf hihi.

Dax att få saker gjorda så man hinner med allt
som skall göras!!

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Kära Bloggvän! Jag önskar Dig ett Gott Nytt År och bara det bästa. Varm kram Milottan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar