tisdag 30 december 2014


" Med lite fantasi kan man göra mycket för att det
ska kännas genuint och vackert "

Hej!
Idag var jag uppe med tuppen för att åka iväg och handla
mat, blommor och lite mera blommor & kläder hihi.
Så nu sitter jag här i röran ....  Ladyn som
kutar in i papperskassen och busar runt, jag tar mig en kopp
kaffe och macka och njuter av den vissna buketten röda tulpaner
som skall bytas ut ...




Tomten har bra smak han ;O)
Tänk att han visste så mycket som jag suktat efter just den här
lerkrukan på Bettys.
Tänk att man kan bli så vansinnigt förälskad i saker, jupp jag blir det
iaf hihi.

Dax att få saker gjorda så man hinner med allt
som skall göras!!

Njut Dagen
Kram
Arja

1 kommentar:

  1. Kära Bloggvän! Jag önskar Dig ett Gott Nytt År och bara det bästa. Varm kram Milottan

    SvaraRadera