Full måne
&
en Stilla natt
&
dofter av pepparkaksbak, glögg
och kryddstark mat.

Hej!
Och en röst i natten .... hihi
Jamen nu är absolut bästa juletiden, inget
stressande här inte,
Jag tänker så här, det jag inte hinner idag/eller vill göra
det gör jag en annan dag.
Och just nu eller tyvärr kanske
så är jag som Ladyn här hemma njuter för fullast ...
Mannen min lagar dom bästaste kvällsmåltiderna , matkoma
hamnar efter dom ..
julpyntar/pysslar & lyssnar på julmusik,
yngsta sonen fixar julgodis ...

* * * * * * * * * * * 


och ikväll var det sista
Så Mycket Bättre
Vad tyckte ni?
Själv tycker jag att den här säsongen har varit så bra/intressant
eftersom det var så stor bredd på dom som varit med,
både låtar & diskussioner,
tycker dock att det är ledsamt att Kajsa Grytt är så "hatad"
att hon har behövt ställa in sina "konserter".
Visst, har vi olika musiksmaker ....

Jenny Strömsteds
har skrivit en riktigt bra krönika på Expressen
läs ...
Här

Att vara annorlunda,
det ser jag som att INTE vara som alla andra
utan att vara
UNIKA
dvs,
ATT VARA SIG SJÄLVA!!

Varmaste kramen till er alla
Arja

♥ ♥ ♥


Kommentarer

  1. Kajsa Grytt är min gamla tonårsidol så för mig är hon en ikon. Jag fattar inte detta hatande. Finns det inte nog av det ändå i våran värld?
    Att vara sig själv är det som är styrka, och den har hon.

    Hoppas att du får en fin andra advent // Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Fattar inte detta...det gör mig ledsen...har sett alla avsnitt men tyckte det blev lite plattstruket tyvärr!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar