Storförbrukare av ljus ...

Hej!
Ni är säkert som jag tänder massor utav ljus den här års-
tiden. Finns det något mysigare?
Igår kväll tände jag mina DIY ljus med ett litet leende på
läpparna & varmaste koppen the.
Satt och njöt av den stilla stunden och blicken fastnade på
mitt senaste loppisfynd,
bjällrorna,
så vackra & så fina.
Det vara bara att trä upp dom på ett gammalt snöre och hänga
upp!!


DIY
tips på ljusen.

Klippte ut fjädrar som jag limmade på med ett
decoupage lack för ljus.











Idag slutar jag tidigt så det blir en runda ner till stan, besöka favoritbutikerna,
fika & hoppas på uppehåll så kan jag fota lite i la stada också :O)

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så vackra ljusen blev. Fint med fjädrarna, hoppas du får det mysigt på stan. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Underbara!!! Dom tyckte jag om!

    Mjuk dag till dig /Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Godmorgon ! Kikar in för att önska the Queen of pyssel en fin dag .
    Läckra ljus !
    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar