En något omtumlande lilllördag
och att förbereda sig inför helgen.

Hej!
Idag tänkte jag att jag skall vara lite smartare för en gång
skull hihi. Tar helghandlingen idag så har man det avklarat
och slipper det på fredag ...
Trots att det är lillördag så körde vi fredags tacos redan ikväll
hihi, 
Hm, och när jag gick in och skulle kika in blomsterutbudet på
plantagen så blev jag något förvirrad,
möttes av en sk höststjärna men i mina ögon var det klart en
hederlig julstjärna!!!
Massor med härliga tulpanbuketter
och
dom underbaraste rosbuketter man kan tänka sig.
Men hallå,
tre årstider som bara svischade förbi ...
vinter, vår och sommar

och med mig fick jag en höstblomma,
ingen aning vad den heter, kanske ni vet?
Men blev så fin tillsammans med kronärtskockan
och naturens små fina skatter!








Omtumlande,
det är också dagens onsdagsutmaning
så är du nyfiken på fler fina bilder så kikar du in här

Njut Kvällen
Kram Arja

Kommentarer

  1. Jättefin bildserie! Jag blev lite förvirrad i fredags när jag handlade! En rosa julstjärna i början av oktober! Det kan inte vara sant och det var det inte heller! Det var en höststjärna!!! Ur led är tiden!

    SvaraRadera
  2. Så fint du har gjort det. Julstjärnorna kan vänta lite tycker jag. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar