Kreativt KAOS idag
både ute & inne .....

Hej!
 Och vet ni va?
Mitt i det där KAOSET får jag ändå massor med gjort.
Höst utomhus och röjde i lilla trädgården .. klippte bort
höga ogräsväxter mellan oss & grannen, fixade till ett land
som vi har en ogräs presening över eller vad det nu heter,
men tanken är att allt under DÖR! Jamen visst är naturen
helt underbar med all växlighet... men inte KIRSKÅL!!

Och så mitt i allt detta tråkgöra kommer regnet ....

Går in ...
och det är här det roliga börjar när saker byter plats!!
Vill man ha en så ynka liten förändring, plocka bort, fundera ..
tänka om...
och så helt plötsligt har du återanvänt det du redan har.
Har varit och spanat runt på allt fin-fint höst nytt ... jamen visst
vill man bara haaaaaaa!!

..........

Och det som handlas är en krukväxt,
men ändå en helt klar favorit
Sicksackbuske.

Men att ta vara på det som man har i trädgården
och det allra ljuvligaste
Jane Austin rosorna,
jag plockar in massor, och det kommer bara nya ....










KAOS
även i köket i sena timmen hihi,
skall städa efter äldsta som bakat Claras Koppkaka.

Jamen den får jag berätta om imorn,
om inte annat så var den rackans god!!

Kram
Arja

Kommentarer

  1. Vilka fina bilder på husen i stan. Underbara, Arja! Liksom Dina rosor. Visst blir man glad i själen av rosor, dessa invecklade och väldoftande uppenbarelser. Jag ÄLSKAR dem! Kram

    SvaraRadera
  2. Som vanligt visar du helt underbara bilder! Må så gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar