Sommarens lästa böcker.

Hej!
När jag gick på semester så fick jag låna fyra böcker av min granne Kjell.
Lite kul av val av böcker, mycket action och desto mindre romantik hihi.
Men så rackans spännande att dom var svåra att lägga ifrån sig.


Den mest gripande boken var Pigge Werkelins bok.


Låg och sträckläste ute på altanen med solglasögonen på
med tårarna rinnandes ner för kinderna....
Har ni inte läst den så gör det, tänk hur snabbt allting kan förändras?


Ladyn älskar att hålla mig sällskap när jag läser.


Återigen regn när jag kom hem och becksvart inne.
Blir att laga till lite god kvällsmat och tända lite ljus tror jag allt.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Njae, deckare är inte min förtjusning. Har så lätt att leva min i så att jag blir rädd och kan inte sova sedan, haha Sån e jag ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar