Semestern slut och jag är
Back in business.

Hej!
Oj, vad vädret kan ändra sig radikalt bara för att man skall börja
jobba igen. I morse vaknade jag  av att det vräk regnade där ute
och som tur var somnade jag om tills klockan väckte mig 05.00
Ja hujeda mig ....
Inget kul alls att gå runt som en vandrande zombie och höra la familias
snusningar under sina varma täcken. Inte ens Ladyn behagade sig att
komma upp för lite frukost hihi.

Här ösregnar det nu för tillfället och är mörkt inomhus.
Passar på att krypa upp i soffan för att läsa lite och hör samtidigt
smattret utanför fönstret.
jamen lite mysigt är det allt ...
och med DIY slingan tänd!

Tog kedjan med "klipps" och nöp fast vita fjädrar och snodde en slinga
om kedjan.
Enkelt & snyggt


Ramen är en jätte ram i guld & svart,
urläcker som den är!!
Den står där lutad mot väggen och jag känner in den,
lite Ernst citat hihi.
Får se vad det blir av den  ....



Önskar er en fin start på veckan.

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer