Fågel, fisk eller mitt emellan.

Hej!
Dax för lite kvällsmat, tänkte mig lasagne och en sallad
till detta.
Men först ett besök i växthuset. Doften av tomat slår emot en
när man öppnar dörren.
Jäklars vad jag gillar den doften!


Och vilken växtkraft,
slingrar sig upp mot ljusslingan ...


Och även ner mot golvet ...


Och så har vi dom som är mitt i mellan.
Hos oss är det bara jag som älskar att äta tomater men just mina
växthus tomater har dom börjat att tycka om,
så dom är det ingen som petar undan från salladen hihi.



Önskar er alla en fin start på veckan
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Halloj där ! Ojojoj vad det växer , såååå gott med egenodlatde tomater . Jag snor mina hos Prinsessan
    det funkar det med :-) Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Oj, jag fick nog 2 tomater i år! Vet inte vad som gick snett...nu rensar jag ur växthuset för den här gången. Lite pyssel bland spindlar och andra småkryp som gillar värmen därinne, puh!
    Jättefina bilder vännen, som vanligt!
    Önskar dig den bästa av veckor...
    Stor kram till dig från mig,
    Titti

    SvaraRadera
  3. Mmmmm för solvarma tomater, direkt från plantan. Smarrigt för läckergommen. Fina saxen Du har också. Kramkram

    SvaraRadera
  4. Här kommer en lååång varm kram från mig. Du ska veta att jag tänker på dig!
    Underbara bilder, helt otroligt att du får till så vackra foton. Tomater som jag tycker så mycket om.
    Jag hoppas att allt är väl med dig fina Arja!
    Vink vink från mig.

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder du bjuder på och du ser ut att ha haft en fin sommar. Må så gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar