" The difference between  
who you are and
who you want to be
is what you do. "



Hej alla raringar!

Känns som att det växer simhud mellan tårna snart så som det regnar här
i mina trakter. Och huvudet känns så där lagom mosigt pga åska. Så för
att lätta upp sinnet åkte jag på loppis efter jobbet idag som jag fått ett hett
tips om!
Ifall det var bra, gjorde ett par riktigt fina fynd till hemmet. Hittade en lampa
två snäckhalsband och ett annat trähalsband. Så jäklars nöjd :O)

Inga stora saker som tur är nu när mannen min är i röjar/rensar tagen i våra
föråds/garage utrymmen hihi.


Om jag är nöjd så är han det också.

♥ ♥ ♥

För inget hamnar ju i skymundan utan skall vara framme.


Skall fixa till lite extra mys till kvällsmaten för våran äldsta fick reda på idag att han kom
in på gymnasielinjen som han valt som förstahand. Så glad för hans skull och  äntligen att
dom fick besked så dom kan njuta av sitt sommarlov fullt ut!




Så härligt med ny månad
Välkommen JULI
den har vi sett framemot.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Hej på dig raring! Arbetar du fortfarande? Men snart hoppas jag att du får lite ledigt!
    Var själv på loppis i söndags....oj,oj, mannen skakade på huvudet och bar kassarna...*fniss*....
    Det bästa fyndet var en ljuvlig sommarhatt.....Jag älskar hattar, stora och små, nu när det är sommar dekorerar jag dem med olika färgade blommor m.m.
    Var rädd om dig och de dina.
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  2. Söta små grodor! Ja en bra loppis kan verkligen få en på bra humör...även om man inte behöver mer saker hi hi!
    Regn och åska på ön...sommaren är som bortblåst, märkligt...
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  3. Härligt med fina fynd. så kul för sonen. Ett stort grattis Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar