Plocka in en kvist doftjasmin.


Tänk om man skulle kunna ta tillvara en doft som man bara
supergillar i en glasflaska och sedan plocka fram en tråkdag i
November och minnas just den här speciella dagen,
det vore något!




Hej alla raringar!
Nu efter denna roliga helg skulle jag gärna ha gått på semester direkt,
men får bita ihop i två hela veckor till. Fast med den här farten så är vi
snart där! 
Igår åkte Emanuel iväg till kusinen i ett par dagar, ja jösses vad tyst här är ...
Och Ladyn njuter av dom ljusa kvällarna trots att det regnar i mellan åt, 
och själv skall jag sätta fötterna i ett fotbad och kika på en serie som jag börjat
titta på, 
Orange Is  The  New Black,
är det något ni följt/följer?


Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Mmmm dofter vore härligt att kunna spara på. Må så gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Jag gillar alla dofter ute i trädgården på kvällen. Jasmin har inte jag, men grannen. Doftande rosor har jag en hel del olika. Jag har Netflix så jag ser hela serier. Just nu är det Fringe och Heroes. Framtidsversioner. 4 dagar till semestern. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar