Idag börjar vi räkna ner dagarna inför
en lång härlig semester.


Hej!
Börjar riktigt tidigt idag och måndagstrött är jag och lite avis
på la familia som fortfarande ligger och sover i sina varma sängar.
Men sista veckan på jobbet  lär bli lugnt med färre barn och mycket
plockande och grejande inför höstterminen.


Slutar tidigt idag och sitter redan och funderar på en liten utflykt
efter jobbet. Får se om killarna är sugna på att hänga med?


Kom just på att det är sista dagen i Juni,
ops, nu saktar vi ner farten lite tycker jag!

Önskar er alla en fin fin start på veckan var ni än befinner
er semesterlediga eller jobbandes.

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Woaow, vilken nyckel! Fin! Ja, Du, Arja. Min första semesterdag spenderade jag på ett byggland för att ha inventering. Mina vänner äger ett sådant och berättade att de skulle ha inventering. Jag som aldrig varit med om detta ville ha den erfarenheten också. Så, så fick det bli. Ha en skön sista jobbevecka. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar