Klämdag = ledigt så jäklars gott!

Hej!
Det är "bara" fredag men kändes som en lördag redan igår hihi.
Dagen till ära hade Emanuel önskat att vi skulle ta en tur till Gränna
polkagrisarnas land hihi.
Why not?
Packade med en "frulle"  som skulle ätas när vi väl var framme.


Smakade riktigt gott och med den utsikten,
i mitt fall spelar mindre roll om det är en sjö, hav, bäck eller en å
vatten, bara vanligt vatten & lite sol på det så njuter jag till fullo!
Och att sitta en stund eller typ en timma hahahaa med Emanuel
i bilen, där diskuteras mycket vill jag lova! Hörde någonstans att bästa
stället att ha "sköna"/ bra diskutioner med sina tonåringar är i bilen och
där är jag verkligen beredd att hålla med, ett litet tips till alla tonårsföräldrar ♥
Ta med dom på längre utflykter hihi.

Emanuels kommentar
- känner mig som en packåsna!!!
Jag - skall bara ta några bilder till :O)
 Emanuel - lika bra jag vänjer mig, för det är nog så här det är när
man har tjej & skall bära hennes saker!!!
Hahahaaa, förmodligen ... tog sista bilden & en av väskorna och
la armen om honom och så gick vi där mor & son ♥


kikade båtar och gick mot bilen...


gick in i massor utav mysiga butiker och hittade pysselinspiration,
drivved, snäckor & snöre har jag i mina lådor, blir att pyssla lite ;O)


Fika paus, 
riktigt skönt i Gränna den här dagen fanns många ställen
 att välja mellan utan att det var fullt med folk.
ME LIKE!
 Rapsfält,
alltid velat fotat just detta, YES!
äntligen.
Gudars skymning vad vackert det är i Sveriges natur.
♥ ♥ ♥

Ett stop på Brahe Hus 
är ett måste!

Emanuel i sina egna tankar .....



Brahe Hus
Ett ställe jag absolut kommer att återkomma till!!
Som fotograf ett fantastiskt ljus och dessa "fönster" ..
tänk er solnedgången här?
I´ll Be Back ;O)

Jamen fredagkväll,
då kör vi lite sköna låtar på Spotify ...

On The Floor
med
Jennifer Lopez

Ha d gott
Kram Arja

Kommentarer

  1. Halloj , ja Gränna är ett perfekt utflyktsmål , du missade väl inte att ta gamla vägen över Röttle , Västanå , utsikten på Vista kulle
    å mysshopping i Kaxholmen hoppas jag ?!
    Eller Bunn med John Bauerskogarna ,där är fantastiska fotoobjekt .
    Kram B

    SvaraRadera

Skicka en kommentar