Citroner, valnötter och söta nektariner
i en skön kombo.

Hej!
Idag kunde jag ha varit sur som en citron pga, av detta
tråkväder. Men jag är en rätt envis nöt att knäcka som
tur är, hittar alltid något positivt som gör en till en gladare
människa.



På tal om valnötter så pysslade jag ihop två sk grytunderlägg av ett
gäng valnötter från i julas. Limmade ihop med en limpistol till en
lagom stor ring.
 
Nu skall jag sätta mig och mumsa upp nektarinerna och kika ikapp
lite tvprogram som jag missat,
bla, Arvingarna som går på 1:an måndagar,
den är så rackans bra!


Så hoppas vi på en finare dag imorgon
för som sagt det är för oss solen går upp
alla sköna bönor ;O)

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så fint underlägg av valnötter.hoppas också på att solen ska lysa på oss gen. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hallå, kära bloggvän. Här har vi fortfarande regn mellan solstunderna! Jag älskar att ha citroner och lime i skålar. Ser så fint ut. Gillar idén med valnötterna. Stor kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar