Stanna upp och reflektera,
och framförallt återigen prioritera,
 vad vill du, vad lägger du energi på osv osv.

Hej!
Dagarna den här veckan har gått så fasligt fort, på jobbet
har tiden bara svishat iväg ...
Och,
min fritid så har jag haft en sådan energi att jag snört
på mig skorna ...


dock inte dessa söta slitna barnskor
men "träningspjucken"
och tränat, 
äntligen har jag lyckats lura latmasken .... igen :O))


Sedan att vara i min värld ....
göra saker man bara mår bra av och ta tag i saker som man
vill men inte hinner med.
Och idag har jag bestämt för att pyssla vilket jag inte gjort
på väldigt länge.
Så sugen på att göra lite kort, eller kanske det blir något annat.

 

Vädret har varit tråkigt den här veckan,
men som tur är har vi inte fått någon snö.
Då är det bättre med regn, blåst & grå dis hihi.
Jag är lyckligt lottad som inte lider av pollenallergi iaf
för nu är den säsongen igång igen, tidigaste laget!


Först lite go frukost och sedan pyssel på detta.
Det blir en bra start en lördag morgon.

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Goa Arja. Precis det tänket är bra. Önskar Dig en lördag i Ditt tycke ;-) Kram Milott

    SvaraRadera
  2. Underbart Ajra! Låter helt perfekt. En go frukost och pyssel!

    Ha en jätteskön lördag, jag njuter nu av dina bilder. Bra start på min morgon.

    xx

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Det är viktigt att stanna upp ibland och tänka till. Vart man är påväg och vad man vill. Härligt att du har lurat latmasken!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar