PEACE & LOVE

Hej!
 
En dag i veckan kommer inte ihåg exat när...  blev det lite återbruks pyssel,
klippte till ett PEACE "märke" av ett flingpaket  som jag laminerade och
målade omgångar av rosa & vit färg på.
PEACE and LOVE
♥♥♥
Att leva och vara i nuet med sina gossar eller snart  båda tonåringar,
Emanuel blir tonåring nästa LÖRDAG alltså 13 år!
Jag måste bara tala om hur lycklig jag är över dessa underbara "killar"
och så olika dom är,
lite av mamma, mycket av pappa
eller mycket av mamma och lite av pappa
spelar ingen roll ....
för vi finns där båda ♥

Men, dessa diskussioner som man numera har tex. med min "äldsta" Kevin
som läser om 2:a världskriget, hänger med i nyheterna i massmedia och självklart
ställer frågor och har sina funderingar om allt som händer i världen. Intressant att
höra hur han tänker och vilka värderingar han har osv.
Och den blivande tonåringen ....
Japp, ny tid och nya utmaningar som han skall utforska ...

Kan inte påstå att jag känner en oro,
utan mer att han vet att vi finns där ....

♥♥♥



Nu tar vi helg,
och vilket väder vi haft idag .....

Kram
Arja

Kommentarer

  1. Härlig tid ni har framför er :-)))))
    I know , å med en av varje var det också spännande , ibland önskar man att
    man inte fick veta allt , ibland inte .
    Enda rådet är att njut å ta vara på nuet ..... det går så himla fort .
    Rätt som det är är du också dubbelFarmor fast du fortfarande bara är tjugofem ,
    det är då det riktiga livet börjar .
    Våra barn hävdar alltid att de är mer mogna var och en än vad vi är
    tillsammans och det ser jag som ett gott betyg host host typ haha :-)
    Ha en go kväll vännen .

    Kram B

    SvaraRadera
  2. Skönt inlägg och jag förstår dig...det går fort nu...
    Önskar dig en jätteskön helg Arja!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar