Då byter vi äntligen månad!!
1 Mars
tjohooo.

Hej!
Vad passar bättre en sådan här dag som ett mysigt
loppis besök. Det var nog min tur dag idag, hittade
massa små saker som passar just hemma hos oss ;O)
Och en av sakerna var en korgväska som jag föll för
handlöst hihi och den kostade bara ynka 25 riksdaler.
Och det bästa är att den är så där lagom använd & sliten
som jag bara älskar!
Och hortensian från ICA passade som handen i handsken
i den.
Tanken var egentligen att köpa lite vårblomster och plantera
i kruka och mysa till det där ute,
men vädret är något tråkigt här just nu så håller mig hellre
inomhus hihi.
Och njuter av dagens loppisfynd.







Tänkte skippa mello idag,
men en av mina favoriter är ju med ...
Martin Stenmarck
gillar verkligen hans låtar
och mello låten
När Änglarna Går Hem.
Håller tummar & tår att han går vidare ;O)

Njut Dagen
Kram
Arja


Kommentarer

  1. Go kväll vännen! Attans fin väska du hittat...och med den hortensian i...sååå vackert! Vilka fynd du gjort. Själv har det varit en usel dag med både tandvärk och vattenfylld källare OCH snö...attans vilken trist 1 mars!
    Nåja, nu tar vi nya friska tag!
    Varm kram på dig!
    Titti

    SvaraRadera
  2. Superläcker korg :-) ha en fin helg i eländesvädret, bara dimma, grått och fuktigt :-( kram

    SvaraRadera
  3. I sista timman på 1 mars skriver jag till Dig. Känner mig pånyttfödd. Har lämnat massor till återvinningen och då kan ny energi komma in härhemma. Man går där och tittar på kassar och skräp och tänker, jag måste ta det snart och så idag blev det av. Det var ett trevligt arrangemang Du gjort med korg och hortensia. Mig gilla. Här blev det film Cloud Atlas, 3 timmar lång. Mycket bra och tänkvärd. Ha en fortsatt skön helg, Arjavännen. Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar