Primula
denna vackra nätta lilla blomma
i alla dess fina färger.


Hej alla raringar!
Då är det redan torsdag och helgen närmar sig med stormsteg.
Jag tycker man har så där varannan dag vårfeelig, igår var just
en sådan dag när jag åkte från jobbet.Fortfarande ljust ute och
plusgrader och lite lagom fågelkvitter hihi. När jag kom hem
fick jag ett ryck att gå ut och dammsuga & damma bilen, tvätta
mattorna och lämna kvar en dofta gott "påse" i bilen. Idag har jag
haft sovmorgon och riktigt skön sådan. Strax skall jag bege mig till
jobbet, längtar att sätta mig i min vår städade bil, knasigt hihi.




Njut Dagen
oavsett vilken feeling ni är i ♥
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Hej;
    En härlig vårblomma!
    Du är så fin på ditt foto överst på sidan.
    Ha en fin hjärtans dag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. sköna bilder, de piggar upp

    Hjärta till dig idag!!

    Kram Kajsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar