Fick byta ut fikat mot soppa & skorpor idag.

Hej i vårsolen alla sköna bönor!

Blev verkligen inte som jag tänkt mig denna måndag,
fick stanna hemma pga. rackans lös mage ;O)
ja ja att stänga till "kakhålet" ibland skadar ju dock inte :O)
Men det som grämer mig mest är att jag skulle börjat städa
ur växthuset idag och ta en fika där inne i värmen!
Får bli en annan dag helt enkelt ....

Hockeyn ja ....
jösses vad kul vi hade, vi lysnade på radion vi som var
intresserade pga. tekniskt strul och emellanåt fick jag gå iväg
 för att hjälpa dom andra kidsen. Men när jag var tebax fick jag
en riktigt bra nulägesrapport,inga mål till Finland hihi.
Och ni vet ju att Sverige vann
Kidsen frågade ifall jag var ledsen eller sur
Nja, känns mer som ett geting stick ...
svider en liten stund.
Men som tur är så går det över ;O)

♥ ♥ ♥

Dagens pics blir på mina nyinköpta gröna ljuvliga skålar
och gamla DIY bakelser.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦




Önskar er alla en fin start på veckan.
Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så fina bilder på dina skålar. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar