Vardag igen,
efter en behövlig lång ledighet.

Hej!
Hade turen att börja sent idag, så jag fick
lite sovmorgon iaf. Kan ju inte påstå att jag
varit uppe med tuppen en endaste gång under
ledigheten hihi.
Dagen på jobbet gick snabbt som tusan, så kul
att träffa alla små kidsen igen och alla goa kolleger.
Trots allt så är det skönt när det blir en vardag igen,
imorn börjar killarna skolan, inte så lätt att få dom att
lägga sig i tid ;O)
Ja,ja tjata lär ju inte heller hjälpa så mycket!

Ikväll gjorde jag ett bra val,
tycker jag nu hahahaa.
Tog och tränade lite,
måste komma igång igen!!

Ladyn gjorde allt för att locka med mig till
soffan för lite mys.

Men hon tröttnade!!



Får ta med henne till sängen istället ;O)

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. En riktig myskatt m.a.o. Isa fäller just nu så hon tycker det är taskigt att hon plötsligt inte för ligga var som helst. Svarta hår förföljer mig överallt. Jag tyckte också det gick bra att börja jobba igår igen. Vi hade mjukstart med städdag på öppna förskolan. Ha en skön onsdag. Själv kommer min massör och goa vän Gerd ikväll som jag byter massage med. Har det också på min lyra :-) Kramkram

    SvaraRadera
  2. Halloj bruden ! Jag lever , har varit dålig på att kommentera men hänger här och beundrar din energi å ständigt skapande barasåattduvetva :-)))
    Kram kram Bittan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar