VÄLKOMMEN
2014
Nu ser vi fram emot ett helt nytt fantastiskt
år med nya möjligheter!

Hej alla finingar!
Firade in det nya året gjorde vi tillsammans med min
bror och hans familj. Vi åt & drack gott, Spelade levande
Charader & skrattade så jag har ont i magmusklerna idag.
Skålade in det nya året & dansade till sent in på morgon-
timmen.

☺☺☺☺☺

Så idag har det vart riktigt lugnt här hemma,
soffhäng med film och pizza.
Bra start på det nya året hihi.

Bilder på nyårsdukningen







Nu skall jag se om jag lyckas läsa färdigt min bok
Kaffe med Rån,
riktigt rolig & underhållande bok om ett gäng busiga
pensionärer :O)

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Älskar ängeln också! Underbar dukning! Gillade klockan Din. Jag har lyssnat på Kaffe med rån för ett tag sedan när vi körde ner från Karlstad. Vi hann till när de börjar misstänka andra gången att pensionärerna har något fuffens för sig men gympasalen i källaren m.m. Boken ligger där och jag har inte kommit igång som jag trodde. Nu får jag ta mig i …. Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar