Ute är det snö och kallt ....

Hej alla raringar!
Då startar vi en ny vecka,
något muttrig imorse vilket i och för sig var
själv förvållat. Satt uppe och kikade på 
Hur många lingon finns det i världen som visades
på 4:an igår kväll. Ni har redan säkert sett den, en
helt undebar film ♥
Men när klockan ringer 04.30 så var jag trött, och
ännu tröttare blev jag när förskolans grind "handtaget"
hade frösit och jag inte kunde komma in. Medans jag stod
och funderade ifall jag skulle behöva klättra över ...
skulle vart en syn för gudarna hahaha
Så kom en man gåendes som kom till min hjälp!

Dagens pics blir på bordet på altanen

*****














Nehe, snart är det dax att åka tillbaka till jobbet
för ett kvällsmöte.

Varma kramar
i en kall vintertid
Arja

******

Kommentarer

  1. Du tar så fina foton så du och din Canon känns som bra kompisar! Fotokursen jag skulle ha gått i höstas ska nu gå i februari. Hoppas den blir av för jag vill också lära känna min Canon.
    Kram Anki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar