Nu rusar dagarna förbi alldeles för fort.

Hej!
Just nu skulle jag vilja dra i den där stopp & belägg
spaken! 
Idag kommer jag tillbringa 11 timmar på jobbet, vi
har luciafirande där alla föräldrar är inbjudna vilket
i och för sig är hur mysigt som helst. För som sagt allt
"kul" händer ju på förskolans lussetåg, kasande lussekronor,
tärnljus som slocknar, gummiband som släpper på stjärngosse
struten,
eller när en gosse förra året får syn på sin mamma i publiken
och ropar
- jag älskar dig mamma!
Fick själv en present utav Emanuel i veckan som han kilat
iväg och handlat och det var för att han sa att han
älskar mig
&
att jag är den bästa mamman.
Om ni undrar vad det var så var det en strut full
med choklad!
Jamen, så rackans lycklig & glad man blir.

♥♥♥♥







Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Vilken kille! Du gav mig tips med vad jag kan göra med konstsnön jag köpte. Ha en skön torsdag och njut Lucian! Ikväll skördar Ni all träning. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar