Inreda med gamla loppade fönster.

Hej!
Det här fönstret har åkt runt här hemma några
vändor nu,
eftersom det är lagom litet så passar det överallt
och tar inte massa plats.
Dagen till ära har den fått en fin änglatapet och
en ljusslinga som lyser upp den så fint.
Ljusslingor, finns det något mysigare nu till jul,
ja, jösses har hur många som helst!
Ända problemet är väl att alla uttagen och extra
förlängningssladdarna är slut nu hihi


Men denna julens räddning är dock dom små
mini belysningarna som man stoppar uppladdnings-
bara batterier i, och att dom går på "timer"
då slipper man klättrandet i grenar osv. när det är
dax att krypa till sängs.


Jaha, nu är det dax att lägga sig snart ifall jag skall orka
upp när klockan ringer 04.30.
Ända fördelen med att börja tidigt är att man slutar tidigt,
och det kanske är bra just imorn ifall det nu skall snöa så
mycket!!
Då hinner jag hem hihi

Tack alla rara som kikar in
det gör mig så rackans
glad
☺☺☺
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så fint! Jag har med massor med ljusslingor tycker de är toppen. I år har även jag börjat med de batteridrivna men dur får du timer på dem? Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Jag älskar loppade dörrar och fönster. Har en gammal dörr nu som jag ska vitlasera och försöka hinna julpynta med fram till jul! Vi får se om jag hinner!!Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar