Dan före ....

Halloj alla raringar!
Hur har ni det i julstöket, är ni klara med allt?
Hörde att affärerna kör för full nu i stan idag, öppnade
redan 07.00 och stänger 19.00, stackars personal säger jag
bara, kan det bli mer hysteriskt?!!!

Själv skall jag strax iväg för blomsterköp,
får se vad som kommer med hem :O)
Och sedan blir det att ta tag i det allra sista stöket
och julskinksan som skall smakas av senare ikväll
när den är klar,
som jag längtat hihi.

********

********

Får göra som Nisse ta några pauser &
sätta mig och njuta en stund också med en kopp
kaffe & choklad.

********


********


********

Önskar er alla fina en
lugn & fridefull 
jul!

Kramar i massor
Arja

*********

Kommentarer

  1. Kära Arja,
    Vilka härliga stämningsfulla bilder!!!
    Jag önskar dig en strålende Jul, njut av varandra.
    Varm kram Gerda

    SvaraRadera
  2. Vilka fin julstass Du klär Ert hus i, Arja! Man blir så glad och känner julstämning!
    Ha en fin fortsättning på julen. Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar