Ny vecka med nya utmaningar ....

Hej!
En utmaning det var bara att ta sig ur sängen imorse,
ville bara gosa ner mig under täcket igen och somna
om!
Fy katten för det här mörkret!
Visst är November en mörk månad det kan jag hålla
med om, men I LÖVE IT ändå.

Och några andra som tycks trivas är mina dalior
i växthuset.

☺☺☺☺☺

Det här kan man kalla växtkraft,
utan vatten, näring eller ompyssling så växer
dom fortfarande.
Finns t om nya knoppar!
Och mörkret tycks dom inte bry sig om.

Önskar er alla en fin start på veckan
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Titta...där har jag Arjas röda vackra pioner. Röda och ståtliga och kärlekens färg....
    Tänk om du kan plocka in några blommor till Jul? Det vore väl kul?
    Må gott och var rädd om dig!
    Många långa ärliga kramar från mig.
    Vink vink

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte heller mörkret men däremot värmen som är nu. Må så gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar