Hej!
  
Vilken urmysig lördag att vakna upp till.
Utvilad & sitter här nu med första koppen kaffe.
Blev glatt överraskad när jag såg att Emanuel äntligen
lagt ut ett klipp på fb när han spelar elgitarr,
det är nämligen så att han skall spela Stillhet på
skolan för alla elever innan jullovet börjar.
Jag tycker att han är super duktig men som vanligt,
är det för att jag är hans mamma enligt honom!

♥♥♥



Gå gärna in och lyssna,
tyvärr är jag urkass på det här med att länka vidare
med bara en direktlänk,
så nu får ni kopiera istället :O)

https://www.facebook.com/photo.php?v=506364712803928&set=vb.100002912127503&type=2&theater


Först på hans önskelista till "tomten" eller oss hihi
är ett "riktigt" piano.
Skulle köpt ett direkt om vi hade haft plats för ett,
operation övertalning är på gång, han tycker att en av
sofforna kan vi ta bort!
Dax att ta tag i dagen
Ha en urmysig lördag
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Tyvärr kom jag inte in på sidan. Skulle gärna velat lyssna på honom.
    Vad roligt att han ska spela på sin julavslutning. Duktig kille!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar