Att totalt misslyckas i sin planering.

Hej!
Numera brukar jag rycka med mig kameran när
jag åker till jobbet,
kan hända att man knäpper ett par kort till eller
från jobbet,
ibland bara för att ....

men just när det var första frost morgonen ute var
jag så inne i mitt letande efter fönsterskrapan som
jag lagt på något bra ställe, fick använde en cd skiva
istället, funkar det också ;O)

och igår när himlen var så där bedårande vacker.
Då hade jag totalt glömt av att ta med kameran,
men idag,
fy fasen blev absolut inga kort tagna av det här grå
blaskiga vädret!!

Kanske bättre tur imorn ;O)

Får bli några pics på min "bok" gran istället

ingen höjdare på origami,
men det här är lättplätt vill jag lova.


En vikning
&
en till
&
vik upp den lilla flärpen



Och så är det bara att forsätta tills boken är
slut,
..... om inte annat, så är jag helt slut hihi.

Så dax för lite paus

Varm glögg & pepparkaka det är gott!
Tror jag fortsätter med granen imorn istället :O)
och kikar runt hos er istället!

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så gott det lät med glögg och mjuk pepparkaka! Hoppas att det blir bättre lycka nästa gång kameran är med.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. MMMM vad julmys de såg ut:) måste börja julfixa hähemma bums nu hi hi ps ÄLSKAR katten i bannern haha

    vill du se en fin Fransk lägenhet kan du kika in min blogg idag:)

    ha en härlig helg

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera

Skicka en kommentar