Att samla den vackra naturen i en
"ask"

Hej!
Dagens eller nja, kvällens pics blir på något
riktigt fint & vackert.
Oavsett om dom är från naturen eller fake.




En påse stjärnor som också följde med från blomster-
landet igår :O)

Har ett enormt stort problem i mitt vinterpysslande
för att få det så där riktigt
vintervackert!



Jag vill HAaAaa  lärkkvistar, men vet inte vart jag kan få
tag i några!!!
Igår när jag var på blomsterlandet frågade jag om råd,
var tydligen en markägare nära dom som hade lärkträd,
men fasen skall du åt kottarna .. ja, då behöver du en stege,
den kan du låna här :O) men först måste du ha deras tillåtelse
innan du "plockar" eller som i min värld roffar åt mig hehe.
Undrade ifall dom inte istället kan sälja lärkkvistar typ som
dom säljer videkvistar.
Japp, det tåls att fundera på enligt dom ;O)
Men JAG vill ha NUUU!

Kanske finns någon markägare där som läser min blogg,
maila mig gärna och jag köper en & en annan kvist.

Japp, vad gör man för att inte få det vintervackert,
ja, typ allt!!!

Njut Kvällskvisten ;O)
Kram
Arja

Kommentarer