Mitt i veckan och sitter just nu i soffan
och pustar ut!

Hej!
Men hur vackert är det inte där ute nu?
Gick ut en liten foto runda på lunchen idag ..


Vilken färgboost,
det här gjorde absolut att jag orkade jobba
över idag ;O)
Lite kul var det när jag bäst står där och fotar så
kommer en av mina kolleger cyklandes,
fick genast en braig ide att han kunde slänga runt
lite löv så jag skulle få ett par riktigt bra bilder.
Hahahaa, det skulle vart en syn för gudarna,
förstår inte ruktigt varför han avstod ;O)

Man kan ju inte annat än älska den här hösten,
gäller bara att stanna upp och njuta en yttepytte
liten stund.

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Vilka härliga färgsprakande bilder! Otroligt fin höst vi har, man ser ett "vykort" lite överallt och jag måste bli bättre på att komma ihåg att ta med mig kameran.
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Ja, hösten är helt ljuvlig med alla sina färger och man vill inte att bladen ska falla ner på marken.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder. Det är den absolut vackraste av årstider nu men man ser förändringar för varje dag i färg på löven så det gäller att vara snabb med kameran. Ha en fin söndag, kram Katta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar