Skål och thanks god is wednesday!

Hej!
Ibland är man något oklok, och traskar iväg till
jobbet lite för tidigt. Shit vilken huvuvärk jag har!
Men handlade med något gottigt att dricka,
kanske att det kan hjälpa.
Vad tror ni?




Kunde kanske vart något med riktigt hög procent hihi
men det blev en burk Aloe Vera Grape Flower


Den sitter jag och "sippar" på just nu :O)
Blir tidigt i säng ikväll, men måste ju bara kika på
Halvvägs till himlen men Johan Glans först :O))
Är det något ni kikar på?

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Åh, så gott det ser ut, Arja! Jag är lite udda och har inte tv längre. Blev lurad av canal digital och fick Netflix av sonen. Då bestämde jag mig att jag ser så lite tv och har min dator, så det räcker. Vilken kanal? Ibland kan man ju se på tv play. Johan Glans älskar hela familjen här. Kram

    SvaraRadera
  2. haha, tack för tipset. Jag hann se första avsnittet, Arja. Som jag skrattade. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så vackert glas!
    Nu när det mörknar tidigt på kvällarna så blir man lite tröttare.
    Kram Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar