Sista veckan i september .....

Hej!
Snart dax att byta månad,
men vilket otrolig fin september vi har haft.
Jag älskar verkligen hösten med allt som hör
till, nä ...
där överdrev jag allt!
Är det något som går bort, bort så är det dom
här förbaskade baskiluskerna.
Vaknade upp med halsont idag!
Kanske skulle byta jobb just det här halvåret,
eller varför inte dra till varmare breddgrader och
slippa alla virus, kräksjukor mm.

Ny vecka med nya utmaningar

☺☺☺


Önskar er alla en fin start på veckan
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Nämen, Arja! Du har väl otur! Dags för en vitaminkur! Du är så nerkörd i motbaciller så de behöver bara hosta på Dig så är Du sjuk igen. Jag hamnade i det en gång för länge sedan och då åt jag rosenrot och Ester C 500 mg. Man kissar ut resten av c-vitaminet som man inte tillgodogör sig. Funkar perfekt. Dessutom är rosenroten från våra egna breddgrader, därför tror jag mer på den än på ginzeng m.m. Tänker på Dig. Varm kram Milott

    SvaraRadera
  2. Det är fördel när det är så fint väder att det känns som om att den här hösten kommer att gå fort. Helt otroligt, snart oktober...
    Kram Anki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar