Nu är suget efter choklad stort kan jag lova ...

Hej!
Och go fredag på er alla fina i det vackra
höst vädret. Nu är poolen på uppvärmning
och strax skall jag iväg och helghandla,
skrivit lista och allt så man inte råkar glömma
något.
Men rackans så choklad sugen jag blev till kaffet,
rotade runt i mina egna gömmor men lyckades inte
hitta en endaste ynka liten bit!
Har hon egna gömmor tänker ni va?
Jorå, tänk för att hon måste ha det ibland hihi
för det finns annars några andra som är typ sugna
varje dag och äter upp allt!
Tyvärr har dom lyckats nosa reda på en del av
gömmorna,
så jag har hittat nya hihi.
Lite jobbigt blir det ibland när dom tror att jag
har ett jätte förråd med choklad och när det
inte finns något och man skall behöva bevisa detta
för att man skall bli trodd.
Men,men nu är det helg och dom får sitt egna gotte :O)

Så ikväll blir det att mumsa på choklad & sippa
lite vin och ligga i poolen och studera stjärnbilder
med det bästa sällskapet
my darling ♥


Är det bara jag som har gömmor eller finns det fler
där ute?

Ha d bäst
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Sippar också på ett glas vin just nu. Nej, jag har inga gömmor. Jag är varken sugen på choklad eller godis alls, nånsin. Min svaghet isåfall är chips och helst till det mjölk. Jag vet, ingen förstår mig... haha. Ha en skön helg!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Det finns fler ;)

    Och vin blir det snart här med!

    TACK underbara du för så fina ord. Jag blev så glad för det du skrivit <3

    Ha en jätteskön helg!

    Bamsekram
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Nej det "problemet"hade jag också när båda pojkarna bodde hemma. Men sista året innan jag gick över till lchf var det jag som gick in på min sons rum och "lånade" lite godis ibland. Förskräckligt av en mamma, haha. Men nuförtiden får jag bara äta mörk choklad och det äter ingen mer än en älskad man! Så det får jag behålla. Och vi delar lika ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar