Lite skön soffhäng så här mitt i veckan.

Hej!
Jaha,var bara tvungen att slänga mig i soffan en stund
efter att jag kommit hem från jobbet & ett möte.
Gääääsp, så vansinnigt trött man kan va ibland va?
Fast jag har mig själv att skylla ... kommer i säng
alldeles för sent på kvällarna & upp alldeles för tidigt
på mornarna.
Läser senaste Jeanne d Ark Living
☺☺☺☺
gillar tipsen på blomsterbuketter

jag har blandat i några grässtrån bland nejlikorna,
gillar kontrasterna.

och dessutom är det en tackasam blomma som
håller läääänge.

Fanns även ett läckert taveltips,
om man nu är hipe på att måla vilket jag
verkligen inte är, tyvärr!


Blev en riktigt upplyftande bild när jag fotade ett uppslag
i tidningen med ett utav mina nejlikor :O)


Tack alla fina som kikar in hos mig
och välkommen säger jag till er nya som hittat
hit till mamsens änglakaramell.

♥♥♥♥

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Du bjuder på så fantastiskt fina bilder gång på gång på gång på gång!!!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Prenumererar Du, Arja, eftersom Du får den så tidigt? Måste handla den till helgen då. Lät intressant med tavlan! Kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt det låter med soffhäng! Det ska jag unna mig idag efter en körig vecka. Gillar dina bilder :)
    Kram Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar