♪♫♫♪ sommar, sommar sommar ♪♫♪

Hej alla fina solar!

Som kikar in trots min frånvaro

♥♥♥

Kan bara tala om att jag mår som en
prima ballerina hihi.
Jag är numera en mamma till en 15 åring
jaja, man kan undra hur fort tiden går egentligen.
Man är ingen småbarns förälder längre ;O)

Och vilket väder vi har!!!
precis som det ska va
att vakna upp varje morgon till en
ny solig dag.

Sittplaster & liggplatser att gotta sig på har vi
många i våran trädgård.
Ibland får dom allt leta efter mig :O))

Och när jag väl slagit mig ner här,
kommer jag knappt upp ifall jag inte
rullar mig ur hahahaaa.






Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Härligt med liggplatser överallt i trädgården. Kan man vanka kring och när andan faller på sjunka ner i en bädd. Låter så skönt! Gratta 15-åringen och Arja, precis som jag hade en förra året så hinner Du inte blinka så blev han 16 och gick ut högstadiet. Hjälp, dra i handbromsen..... Fortsätt njut, för det ska jag. Kramkram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder Arja! Får "ståpäls" när jag tittar på dem....och du....den där solhatten... gillar jag mycket!!! Fortsätt njut av den sköna sommaren!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar