Fartfyllda upplevelser ute på Såken.

Hej!
Denna härliga sommar har äntligen gjort så att vi
kan vara ute på sjön och åka båt, vilket vi gillar.
Dagen till ära var det fartfyllt som gällde!


Killarna gillar när det går fort & gärna när det låter
om motorn hihi.



På den här Ön brukar vi lägga till.
Bra koll vad som händer runt omkring ...

Killarna försöker att övertala mig att åka ring!!
Och vet ni, jag åkte!
Fy tusan, den upplevelsen hade jag glömt hihi
Gillar när det går fort, men bara om jag själv har kontrollen
över hur fort.
Nu var det mannen som tur var som skötte rodret ;O) men
lite impade var dom allt över att mamsen åkte hehe.

Och när dom åkte,
då gick det undan minsann.
Hade svårt att fota samtidigt som jag var livrädd
att dom skulle flyga av i kurvorna.





Själv föredrar jag en stilla stund på Ön med en
kopp kaffe & kameran ;O)


Båtvett
Här är det äldsta sonens tur att "lära" sig att köra
båten :)


Känns i armarna idag att jag åkt ring,
med det är det värt!
Idag blir det lite lungnare aktiviteter,
shopping ;O)

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer