Dream Team

♥♥♥

Hej!
Igår var det en sådan där mellan dag när jag
åkte iväg på loppis och mannen stannade hemma
för att han startat värsta garage & förrådsröjningen.
Kan tyckas lite märkligt hihi
en som slänger
&
en som bär in nytt,
nja eller nytt det är ju ändå loppat ;O)
Hade siktet inställt på att hitta lampor &
lampfötter.
Hade turen på min sida och fann det jag sökte.
Väl hemma och när lampan hamnade där den skulle
så blev även mannen min glad!
Och lampfoten får ni se vid ett senare tillfälle
jag lovar :O)




Och det där med Dream Team
här är inget knorrande över vad man handlar,
utan det ser vi som goda investeringar ;O)
Sedan att det behöver rensas ibland är ju något helt
annat!
Eller vad tycker ni? hihi

En ny dag med nya utmaningar
Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Åååh så mycket fint du visar upp. Gillade verkligen det du sytt till badrummet. Härligt med en så skön sommar, känns som det var längesen det bjöds på så fint väder. Må så gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättefint Arja! Lite ny touch på bilderna med dovare färger. Snyggt! Idag är det molnigt härnere. Fast jag har snöat in på symaskinen så det gör inget. Ha en fin onsdag, Arja! Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar