Att mysa ute utan massa knott som bits

Hej alla raringar!

Tänk vad man får vara lite påhittig ibland ;O)
När kvällarna är så där härliga och man vill passa
på att vara utomhus utan att bli uppäten.
Plockade fram moskitnätet & trädde det över
ett parasoll.
Så många mysiga stunder vi har haft & kommer
att få :O))



Att tända ljus i trädgården är bara så mysigt!





Och sena kvällsbad i den uppvärmda poolen.
Även där surrar en del knott, men fiffig som man är
plockade jag fram små plast badmössor som jag fick
med mig från något hottell rum hihi.
Men där gick gränsen ....
ingen mer än jag som ville se ut som en " finsk tant"
hahahaaaa.

Ha d gott
&
Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. haha, har finska tanter på sig sådana mössor? Jag vill se bild på Dig, hihi! Så stort nätet var. Såg helt ljuvligt ut! Mysigt att sitta under kan jag tänka mig. Fast jag är helt i sy-tagen så det blir mest inne på kvällarna! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt ni har det!! Älskar att tända ljus ute på kvällen. Och ett sent kvällsbad ;)

    TACK rara för dina fina ord <3 Betyder massor! Jag hoppas allt ska kännas bättre med tiden. Skönt för mig att skriva om det.

    Stor kram!!

    LOtta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar